ZAJĘCIA JUŻ W LISTOPADZIE!❗
Program Studium, oparty na metodyce Wydziału Zarządzania UW, został dostosowany do specyfiki branży CC. Skupia się na kluczowych kompetencjach liderskich oraz praktycznej wiedzy potrzebnej menedżerom odpowiedzialnym za zdalną komunikację z klientami.
Nie zawiera klasycznych przedmiotów akademickich (jak ekonomia czy statystyka), lecz oferuje zajęcia rozwijające umiejętności zarządzania i poruszania się w realiach branży. Absolwenci zdobywają narzędzia, które pozwalają im stać się wszechstronnymi liderami i partnerami dla top managementu.
Zajęcia w ramach Studium nie ograniczają się do tradycyjnych szkoleń. Biorąc udział w kursie przeżyjesz naukę na zupełnie nowy sposób - uczestnicząc w interaktywnych warsztatach, czerpiąc wiedzę i inspiracje bezpośrednio od ekspertów rynku oraz angażując się w owocne dyskusje i wymianę poglądów z innymi uczestnikami.
Studium skupia się na długotrwałym rozwoju, umożliwiając stopniową adaptację nowych umiejętności. Poszczególne zagadnienia podejmowane są w ramach różnych zajęć - dzięki takiemu podejściu możliwe jest regularne, praktyczne powracanie uczestników do określonych tematów oraz spojrzenie na nie z różnych perspektyw.
Studium to intensywny program edukacyjny, który wyposaży Cię w niezbędną wiedzę i praktyczne narzędzia do efektywnego zarządzania zespołem (CC) i budowania pozytywnych doświadczeń klientów w kanałach zdalnych (CX).
Ukończenie Studium, czyli m.in. zaliczenie egzaminu pisemnego, zapewnia uzyskanie certyfikatu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB – jest to jedyny na rynku certyfikat o randze akademickiej potwierdzający uzyskanie kompetencji w branży CC i CX.
Studium Menedżer Contact Center to ponad 200 jednostek lekcyjnych wykładów, warsztatów i case studies. Poniżej znajdziesz listę przedmiotów, które stanowią program kursu*.
Case studies skutecznych menedżerów CC
Etyka w biznesie
Gen AI w pracy menedżera CC
Model organizacyjny contact center
Narzędzia rozwojowe pracowników i menedżerów CC (przegląd systemów diagnozy i rozwoju stylów myślenia i działania)
Savoir-vivre w biznesie
Standardy oceny pracy i zasady udzielania informacji zwrotnych
Zarządzanie przez cele
Zarządzanie różnicami pokoleniowymi w zespołach CC
*Organizator zastrzega sobie prawo do dokonania zmiany w programie kursu