Już niedługo startuje nabór do kolejnej edycji Studium !
Już niedługo startuje nabór do kolejnej edycji Studium!
Już niedługo startuje nabór do kolejnej edycji Studium !
Pobierz i wypełnij Formularz zgłoszeniowy
Przygotuj CV (opis doświadczenia menedżerskiego)
Wyślij formularz i CV na adres zuzanna.karwacka@smb.pl
Udział w Studium nie wymaga spełnienia żadnych wymagań formalnych dot. np. wykształcenia. Jedynym warunkiem przyjęcia w poczet uczestników Studium jest pełnienie lub planowane rozpoczęcie pracy w roli menedżera w jednostce contact center (CV kandydata).
W razie pytań, potrzeby indywidualnej konsultacji zapraszamy do kontaktu z Zuzanną Karwacką (zuzanna.karwacka@smb.pl)
Nauka w ramach Studium trwa od listopada do czerwca. Zjazdy odbywają się w piątki i soboty 1 lub 2 razy w miesiącu.
Harmonogram uwzględnia przerwy świąteczne i inne istotne daty, co ułatwia pogodzenie pracy zawodowej z udziałem w Studium.
Miejsce i forma zajęć
Zajęcia w ramach Studium odbywają się on-line poprzez aplikacje ZOOM. Na życzenie grupy istnieje możliwość zorganizowania wybranych szkoleń w formie stacjonarnej na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego (ul. Szturmowa 1/3).
Pierwszy, inauguracyjny oraz ostatni zjazd kursu organizowany jest w formie stacjonarnej na Wydziale Zarządzania.
Formuła zajęć
Formuła zajęć jest warsztatowa, co zapewnia skuteczne wdrożenie wiedzy do praktyki działania uczestników Studium. W ramach niektórych zajęć wymagane jest zrealizowanie zadań określonych przez wykładowców.
Komunikacja i narzędzia wspierające
Głównym kanałem komunikacji w ramach Studium jest korespondencja e-mail. W praktyce uczestnicy Studium komunikują się również za pośrednictwem wybranego komunikatora. Materiały udostępniane są uczestnikom poprzez narzędzia środowiska Google.
Egzamin, zakończenie Studium
Nauka w ramach Studium kończy się egzaminem. Uzyskanie certyfikatu ukończenia Studium wymaga zdobycia pozytywnej oceny z egzaminu, obecności na zajęciach i realizacji zadań przedmiotowych.
Studium to 7 miesięczny program rozwojowy. Obejmuje prawie 200 godzin dydaktycznych szkoleń i warsztatów prowadzonych przez wybitnych ekspertów i wykładowców. Studium to unikalna okazja do regularnej nauki i wymiany doświadczeń w grupie menedżerów z całej Polski oraz benchmarku najlepszych praktyk rynkowych.
Koszt udziału w Studium to inwestycja w rozwój zawodowy w branży zdalnej komunikacji z klientami.
W edycji 2024/2025 skorzystać można z dofinansowania programu ze strony Fundacji na rzecz Wydziału Zarządzania UW.
Koszt standardowy: 10 000 zł netto
Cena z dofinansowaniem Fundacji WZ UW: 8 000 zł netto
Cena dla firm członkowskich SMB: 7 000 zł netto
Istnieje możliwość płatności w ratach.
W przypadku zgłoszeń większej liczby uczestników z jednej firmy możliwy jest dodatkowy rabat.
Istnieje również możliwość indywidualnej wyceny edycji dedykowanej Studium dla Twojej organizacji (patrz: case study Pekao Direct).
Zgłoszeń mogą dokonywać osoby indywidualne, które zgłaszają swój udział w Studium oraz firmy, które finansują udział w programie swoim pracownikom. Często stosowanym modelem jest częściowe dofinansowanie udziału w Studium przez pracodawcę.