W tej sekcji strony znajdują się artykuły, rozmowy, webinary i inne publikacje nt. rozwoju menedżerskiego w branży contact center, w tym nt. Studium Menedżer Contact Center. Zapraszamy do zapoznania się z tymi materiałami.
Już niedługo startuje nabór do kolejnej edycji Studium!
W tej sekcji strony znajdują się artykuły, rozmowy, webinary i inne publikacje nt. rozwoju menedżerskiego w branży contact center, w tym nt. Studium Menedżer Contact Center. Zapraszamy do zapoznania się z tymi materiałami.
Wielu informacji o Studium możesz wysłuchać w rozmowie #PozaSkryptem (23 września 2021 r.) nt. rozwijania kompetencji menedżerskich w branży.
W rozmowie wzięli udział: Aleksandra Jackiewicz (absolwentka 3 edycji Studium, członek kapituły Jury konkursu Polish Contact Center Awards), Jarek Iżycki (kierownik projektu Studium ze strony SMB) oraz Marcin Sosnowski.
Studium Menedżer Contact Center został pomyślany jako otwarty kurs menedżerski, w ramach którego uczestnicy z różnych organizacji mają okazję do wymiany wiedzy i doświadczeń również między sobą.
Program kursu obejmuje szereg zagadnień, które pozwalają poszerzyć kompetencje i rozwinąć postawy menedżerskie w sposób przekrojowy i wszechstronny.
Studium jest też jednak doskonałą bazą dla kursu, który może być dostosowany do potrzeb i uwarunkowań konkretnej organizacji. Edycja dedykowana Studium może uwzględniać określone zmiany w programie kursu oraz indywidualne wymagania w zakresie organizacji nauki. Minimalna liczba uczestników dedykowanej edycji Studium to około 20 osób.
W przypadku zainteresowania zorganizowaniem kursu dedykowanego dla organizacji prosimy o kontakt z Marcinem Sosnowskim.
AKADEMIA MENEDŻERA PEKAO DIRECT, WYWIAD Z DOROTĄ CIEJKĄ - DYREKTOR DEPARTAMENTU ZARZĄDZANIA DOŚWIADCZENIEM PRACOWNIKÓW HR
W styczniu 2021 roku odbyła się uroczysta inauguracja Akademii Menedżera, czyli dedykowanej dla Pekao Direct edycji Studium Menedżer Contact Center organizowanego przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Inwestycja w całoroczny, interdyscyplinarny program rozwojowy o randze akademickiej dla menedżerów CC pokazuje unikalne podejście Pekao Direct do rozwoju pracowników. Program Akademii został dostosowany do potrzeb organizacji, ale bazuje na koncepcji Studium – jedynego w Polsce programu rozwojowego dla managerów jednostek CC. Program obejmuje kluczowe dla branży elementy praktyki zarządzania – powstał w oparciu o metodykę szkolenia menedżerów na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz najlepsze case`y z branży zdalnej komunikacji z klientami. Wykładowcy Studium i Akademii to przedstawiciele kadry akademickiej Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego - najlepszej uczelni biznesu w Polsce oraz eksperci branży CC zaproszeni przez SMB.
Pani Doroto, proszę powiedzieć, co wpłynęło na podjęcie przez Pekao Direct decyzji o uruchomieniu programu rozwojowego dla menedżerów? Jaką grupę pracowników zdecydowaliście się rozwijać w ramach programu?
Jako Pekao Direct stawiamy przede wszystkim na rozwój naszych pracowników, ponieważ to oni stanowią fundament spółki. Akademia Menedżera została skierowana do kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla w Pekao Direct. To oni są ambasadorami wszelkich zmian jakie stoją przed Pekao Direct, co potwierdził rok 2020. To czas wielu wyzwań i konieczności odnajdywania się w szybko zmieniającym się otoczeniu. Chcemy jako pracodawca wesprzeć naszych pracowników w realizacji nowych wyzwań, dać im możliwość rozwoju i wymiany doświadczeń.
Jakim wartościami i zasadami kieruje się Pekao Direct?
Pekao Direct ma 5 kluczowych zasad i wartości, którymi kieruje się w codziennej pracy. Są to: proaktywność, rozwój, komunikacja, partnerstwo oraz determinacja. Każda z tych wartości jest ważna, tworząc ze sobą sieć naczyń powiązanych. Nasze wartości były brane pod uwagę tworząc program Akademii, tak, aby każda z wyżej wymienionych wartości miała swoje odzwierciedlenie w toku zajęć.
Dlaczego wybraliście program zewnętrzny? Jakie najważniejsze korzyści dostrzegliście w sięgnięciu po ekspertów z spoza organizacji?
Zależało nam, aby z naszymi działaniami rozwojowymi wyjść z przysłowiowego „ out of the box”, co powoduje, że mamy możliwość zobaczyć rzeczy w nowej i szerszej perspektywie. Możliwość wymiany doświadczeń z ekspertami spoza organizacji, wykładowcami akademickimi, wymiana myśli, poznanie perspektywy i punktu patrzenia innej osoby, zachęca do refleksji i dyskusji, które niejednokrotnie mają miejsce w czasie zajęć.
Co zyskuje organizacja, a co pracownik po ukończeniu Studium? Jakich efektów programu się spodziewacie i w jakiej perspektywie?
Program studium został przygotowany w ten sposób, że oprócz solidnej bazy wiedzy merytorycznej, kładzie także bardzo duży nacisk na aspekt praktyczny. Wykładowcy studium to eksperci i praktycy z wieloletnim doświadczeniem zarówno z Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, jak i branży contact center. Ma to wymierne przełożenie na całość funkcjonowania organizacji w wielu aspektach, który widzimy już dzisiaj: jakościowym, efektywnościowym, behawioralnym ponieważ Akademia wpływa na postawę i podejście menedżerów do codziennej pracy w aspektach biznesowych czy do pracy z drugim człowiekiem w aspekcie czysto behawioralnym. Uważam, że efekty te będą także zauważalne długofalowo.